Η ΣΧΟΛΗ

Οι στόχοι μας

Θα εκτιμούσαμε πάρα πολύ να λάβετε υπόψη σας τον σκοπό της κατάρτισης μας.
Υπάρχουν δύο τομείς παροχης καταρτισης στους οποίους δραστηριοποιείται το Κέντρο μας:

  • Τομεας υποχρεωτικων θεσμικων μαθήματων που απαιτούνται από τις Διεθνείς Συμβάσεις STCW και SOLAS, όπως Επιβατηγά – Οχηματαγωγά, GMDSS,TANKER SAFETY,BASIC SAFETY TRAINING, κλπ.
  • Τομεας μη υποχρεωτικων θεσμικων μαθήματων που απευθύνονται στο προσωπικό ξηράς και στους ναυτικούς, έτσι ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν, να ενημερώνονται και να υλοποιούν επιτυχώς τις απαιτήσεις του ΙΜΟ και άλλων διεθνών απαιτήσεων κάτω από την ομπρέλα του Κώδικα ISM, Διεθνους Σύμβασης STCW και των ΜΟU on Port State Control.

 
Για να επιτύχουμε τους στόχους μας, είμαστε σε επαφή και σε στενή συνεργασία με κρατικές αρχές, Διεθνεις Οργανισμους, Ναυτιλιακές Οργανώσεις, κ.ά.

Το όραμα και ο σκοπός μας είναι οι υπηρεσίες που σας προσφέρουμε να είναι στο υψηλότερο επίπεδο.

Το P.M.T.C. είναι διαπιστευμένο από τις Ναυτιλιακές Αρχές της Μάλτας, Liberia, Marshall Islands, Cook Islands, Panama Maritime Authority, Saint Vincent & Grenadines, οι οποίες αποδέχονται τα πιστοποιητικά μας ή εκδίδουν πιστοποιητικό μετά την επιτυχή παρακολούθηση των μαθημάτων και εξετάσεων.

Το κέντρο μας μπορεί να εξυπηρετήσει:

  • πλοία σε οποιοδήποτε λιμάνι
  • ξένους ναυτικούς, συνταξιούχους, αξιωματικούς καταστρώματος / μηχανικούς
  • προσωπικό ξηράς

 
Μια ομάδα από τους πιο έμπειρους και ενδεδειγμένους επαγγελματίες της Ναυτιλίακης Βιομηχανιας – Αξιωματικούς Ακτοφυλακής με Πανεπιστημιακή εκπαίδευση, Πλοίαρχους, Μηχανικούς και άλλους ειδικούς αποτελούν τη βάση του διδακτικού μας προσωπικού.

Πρέπει να τονίσουμε ότι η αποδοχή και η υποστήριξη σας έχουν μεγάλη αξία για μας, και θεωρούμε την κατάρτιση , ως θέμα κοινού ενδιαφέροντος.

Οι προσπάθειες για την περαιτέρω βελτίωση στην εκπαίδευση , δεν θα πρέπει να σταματήσει, εάν θέλουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας ως ναυτικό έθνος. Μπορούμε να ανταγωνιστούμε αποτελεσματικά την παγκόσμια ναυτική αγορά μόνο αν είμαστε τόσο καλοί ή και καλύτεροι από τους αντιπάλους μας.

Το πνεύμα, σε έναν ωκεανό κανονισμών και κωδίκων σήμερα είναι απλά η επίτευξη και η διατήρηση υψηλών προτύπων ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος.

Ο διαχειριστής, ο πλοίαρχος και το πλήρωμα δεν μπορούν να εκπληρώνουν τα καθήκοντά τους, εκτός αν παρατηρήσουν προσεκτικά την αρχή αυτή.

Και ούτε το πλοίο ούτε η εταιρεία μπορούν να εκπληρώσουν τον εμπορικό τους σκοπό σε περιπτωση απουσία της. Το ανθρώπινο στοιχείο είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, πολύ πιο σημαντικός από το χάλυβα και κάθε μηχανικό μέρος του καραβιού. Μια μικρή επένδυση για τη σωστή εκπαίδευση εξασφαλίζει μια υγιή επιστροφή για τη μαζική εισροή κεφαλαίου.

Η στρατηγική μας

Όλα είναι θέμα στρατηγικής.

Το πιο ανησυχητικό φαινόμενο είναι η κυκλοφορία των πλαστών πιστοποιητικών. Κάθε άτομο ή εταιρεία που καταφεύγει σε αυτό τον τρόπο, απλά υπονομεύει την ασφάλειά της και πολλών άλλων που έχουν έννομο συμφέρον για την ορθή απόδοση του πλοίου.

Οι αλλαγές στη ναυτιλιακή βιομηχανία γενικά και σε σχέση με τη διασφάλιση ποιότητας είναι τεράστια και ίσως πιο σημαντική από ό, τι οι περισσότεροι από εμάς θα μπορούσαν να φανταστούν, αρκετα χρόνια πριν. Τώρα φαίνεται ότι στην απέραντη θάλασσα, δεν υπάρχει χώρος, για την πραγματική εφαρμογή.

Η εκπαίδευση είναι μια ευχάριστη εμπειρία, βελτιώνει την ηθική, την αυτοπεποίθηση και την επαγγελματική εξέλιξη. Και πάντα σε αποζημιώνει.

Η πολιτική μας

Η πολιτική μας στην ποιότητα και τις προδιαγραφές

Η Ναυτική Εκπαίδευση και Κατάρτιση είναι ένας απαιτητικός τομέας – στην επαγγελματική επικοινωνία , ικανότητες – με δεδομένο το γεγονός ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία είναι πολύ ανταγωνιστική, πολύ απαιτητική, και δεν υπάρχει χώρος, παρα μόνο για τον ισχυρότερο.

Πλοία

Τα Πλοία που διασχίζουν τις θάλασσες προσεγγίζουν λιμάνια ανά τον κόσμο, όλο το χρόνο, όλο το εικοσιτετράωρο, Κυριακές και αργίες, ασκώντας μια ισχυρή, πολιτική και οικονομική επιρροή σε παγκόσμια κλίμακα. – Θυμηθείτε ότι το 80% του πλανήτη μας, αποτελείται από νερό, το οποίο καλύπτεται από ωκεανούς, και μερος από βιομηχανίες και αναπτυγμένη γεωργία. Στο βαθμό που θα μπορούσε κανείς να πει ότι – ο Θεός πήρε την πλευρά των πλοιοκτητών (!) …

Η παγκόσμια ζήτηση στον τομέα της ενέργειας, των πρώτων υλών, τροφίμων και βιομηχανικών προϊόντων είναι τεράστια, και το 96% του παγκόσμιου εμπορίου πραγματοποιείται δια θαλάσσης.

Χωρίς πλοία δεν θα υπήρχε το διεθνές εμπόριο και οι άνθρωποι θα απειλούντο από την ανυπαρξία τροφίμων και ενέργειας. Υπολογίζεται ότι 7 δισεκατομμύρια τόνοι φορτίων μεταφέρονται ετησίως με τα πλοία, με συνολική παραγωγική ικανότητα μεταφοράς φορτίων 1 δισεκατομμύριο τόνων. Ο παγκόσμιος λογαριασμός σε ναύλους ανέρχεται σε περίπου 250 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, και, στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε σε αυτό επάνω τα κέρδη από μια μεγάλη ναυτιλιακή δραστηριότητα – λιμενικές εγκαταστάσεις, ναυπηγεία, μεσίτες, πράκτορες, τράπεζες, προμηθευτές, καθώς και πολλά, πολλά περισσότερα στοιχεία που οδηγουν στη δημιουργια του Ναυτιλιακόυ Κλάδου.
ΜΕΤ είναι το μόνο στοιχείο που προετοιμάζει άνδρες και γυναίκες, να μπορούν να δημιουργήσουν τα πλοία και να δίνουν ζωή σε ολόκληρο τον κλάδο.

Η θάλασσα

Πλοία με ασφάλεια, χαμηλότερο κόστος- μεταφέρουν αγαθά . Το κόστος ανά τόνο / μίλι ενέργειας που καταναλώνεται, είναι χαμηλότερο από ό, τι οποιοδήποτε άλλο μέσο μεταφοράς με συντελεστή έως το 100. Πρόκειται για το πιο φιλικό προς το περιβάλλον, το οποίο απομένει να εκτιμάται από τους περιβαλλοντολόγους, κυβερνήσεις, και τους ανθρώπους.

Εξετάστε πως θα παρομοιάζει η ζωή μας (εάν υπάρχει) , σε έναn κόσμο χωρίς πλοία, αλλά με χιλιάδες παραπάνω αεροσκάφη, τεράστια φορτηγά οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων να κινούνται στους δρόμους εκπέμποντας τεράστιες ποσότητες ρύπων να δηλητηριάζουν την ζωή μας ακόμη περισσότερο.

Μια πετρελαιοκηλίδα ή οποιοδήποτε ατύχημα στη θάλασσα, πάντοτε οδηγεί σε μια βιαστική – και πολύ συχνά πολύ κακή – δημοσιότητα, με εξοργιστικούς τίτλους και αρχείο φωτογραφιών με πουλιά εμποτισμένα με πετρέλαιο, να εμφανίζονται με ένα θερμό ενδιαφέρον, να προσελκύουν τηλεθεατές και αναγνώστες, αλλά όμως να μην ενημερώνονται με ειλικρίνεια. Το είδος αυτό της δημοσιότητας διαμορφώνει τη γενική αντίληψη για τα πλοία και όχι τη συμβολή τους στη διεθνή ανάπτυξη και ευημερία. Προσθέστε τις πολλές ευκαιρίες για τους νέους σε οποιαδήποτε ανεπτυγμένη ναυτιλιακή χώρα για να έχουν μια απασχόληση στην ξηρά, και την έλλειψη ναυτικών – αξιωματικών ειδικότερα.

Αυτό σημαίνει ότι η ναυτιλία μπορεί να καταταχθεί ως η μεγαλύτερη διεθνής βιομηχανία η οποία έχει ευνοϊκό αντίκτυπο στις ζωές μας.

Οι ναυτικοί

Περίπου 1.400.000 ναυτικοί κάνουν μια συναρπαστική δουλειά, και αποτελούν ένα συγκεκριμένο παρακλάδι του ανθρώπινου είδους, που αποτελεί στην πραγματικότητα ένα συγκεκριμένο είδος. Ένα απειλούμενο είδος σύμφωνα με την πολυμαθή κρίση της Ε.Ε.

Η ζωή εν πλω ποικίλλει εξαιρετικά, η θάλασσα είναι ένα συναρπαστικό – και αναξιόπιστο – στοιχείο ,δημιουργεί εντυπώσεις, εμπειρίες και συνθήκες που συνεχώς αλλάζουν, και δεν αφήνει το ναυτικό ποτέ να βαρεθεί.

Δύο χαρακτηριστικά του ναυτικού επαγγέλματος το καθιστούν ιδιαίτερο.

  • Αξιωματικοί και τα μέλη πληρώματος αποτελούν μια μικρή κοινότητα ,μακριά από τη χώρα τους, μοιράζονται τις ίδιες συνθήκες διαβίωσης και εργασίας , στερούνται τη χαρά να πάνε στο σπίτι τους μετά από το τέλος της εργασίας τους.
  • Οι κίνδυνοι που κρύβει η θάλασσα από την άλλη πλευρά, τα μαθήματα επί του πλοίου, ωστόσο, απαιτούν όλοι και ο καθένας ξεχωριστά να δείξει πειθαρχία και αφοσίωση στα καθήκοντα του για χάρη της ασφάλειας του πλοίου αλλά και την ασφάλεια παράδοσης του φορτίου.
  • Το εθνικό θαλάσσιο εργατικό δυναμικό δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη βιομηχανία, και το διατηρεί εθνικό.

Μια συνετή δήλωση πολιτικής σχετικά με το ΜΕΤ θα προσελκύει και θα εκπαιδεύει τους νέους, εξασφαλίζοντας το αναγκαίο ανθρώπινο δυναμικό για το ναυτιλιακό κλάδο.

Η παράδοση

Βρετανοί λένε ότι η εκπαίδευση ενός παιδιού ξεκινά 100 χρόνια πριν γεννηθεί .. Οι Έλληνες, αρκετές χιλιάδες χρόνια πριν, άρχισαν να στηρίζουν την ελπίδα και την επιθυμία τους πάνω στον ωκεανό, από εκεί να έχουν ικανή συγκομιδή και ευημερία, και αν κοιτάξουμε τον Ομήρο για τον Οδυσσέα δείχνει την δεξιότητα του στη ναυπηγική.

«Έκοψε είκοσι δέντρα, και στη συνέχεια τα διαμόρφωσε με χαλκινο τσεκούρι, και με επιδέξιοτητα τα ομαλοποίησε και επι αυτών χάραξε μία ευθεία γραμμή. Εν τω μεταξύ, η Καλυψώ η Θεά του δικαίου , του έφερε τρυπάνια, έτσι ωστε τρυπούσε κάθε κομμάτι και τα ενώνε μεταξύ τους και τα εφτιαξε όλα γρήγορα με ξυλόκαρφα και πείρους.

Για να δημιουργήσει το κατάστρωμα, προσάρμοσε με μεγάλη επιδεξιότητα στενούς ορθοστάτες, και τελείωσε με μια μακριά και μεγάλη κουπαστή, και σ ‘αυτό τοποθετησε ένα κατάρτι, και μάλιστα ο ίδιος έβαλε ένα πηδάλιο για την πλοήγηση της σχεδίας του …

Και αφου έφτιαξε γρήγορα τιράντες και υπτρους και φύλλα επιτέλους έσπρωξε τη σχεδία με μοχλούς προς το ήρεμο θαλασσινό νερό. »

Αργότερα οι Έλληνες κατασκευασαν υπέροχες πολεμικές γαλέρες , προωθούμενες με μια ή τρεις σειρές κουπιών.

Το σωστό ΜΕΤ είναι ο βασικός παράγοντας, αν θέλουμε πραγματικά να κρατηθει η παράδοση μας.
Proper MET is the key factor if we really are in to keep with our tradition.

Οι πλοιοκτήτες

Η κοινότητα των ΜΜΕ και επιχειρησεων υμνούν τις αρετές της αρχάριας, παγκόσμιας πίστης, και τα μυστήρια της, αλλά και αιρικοί ηγεμόνες στην πραγματικότητα ευρίσκονται σε μία διάθεση να λένε «να ζει κανείς ή να μην ζει». Θα πρέπει να ακολουθήσουν σε μεγάλη κλίμακα το μονοπάτι του ανοιχτού ανταγωνισμόυ και ελεύθερης επιχείρησης; Μήπως στην πραγματικότητα έχουν ό, τι χρειάζεται για μια εποικοδομητική παγκόσμια αγορά; ή να μείνετε σε τοπικό αντ ‘αυτού, εύκολοι καβαλάρηδες στην εθνική επιδότηση και του προστατευτισμό; Όμως, οι πλοιοκτήτες και οι ναυτικοί δεν ήταν ακούσιοι ή ασταθείς στις συναλλαγές τους, η οποίοι ήταν πάντα δίκαιοι σε παγκόσμιο επίπεδο. Ένας νεαρός άνδρας πήδηξε σε ένα κούτσουρο που επέπλεε και στη συνέχεια τοποθέτησε ένα πρωτόγονο εμπόρευμα στο κατάστρωμα και με γυμνά χέρια και πόδια κλώτσαγε για να εκπλεύσει κατά μήκος του ποταμού ώστε να εξερευνήσει και να ανταλλάξει το προϊόν. Και μέσα από το νερό γεννήθηκε το εμπόριο! Δέκα χιλιάδες χρόνια πριν, Ελληνικά πλοία έπλεαν σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο που μεταφέροντας σιτηρά από την Αίγυπτο και την Κριμαία, γυαλικά από τη Σιδώνα, πετρώματα από την Θήρα, κλπ., κλπ., και άνθισε το εμπόριο, οι Έλληνες για αυτό ακριβώς τον λόγο θεωρούνται ότι έχουν την μεγαλύτερη ναυτική παράδοση. Σήμερα η Ελλάδα είναι μια ναυτική υπερδύναμη λένε στην UNCTAD. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 19% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου, αλλά η Ελλάδα είναι μια σχετικά μικρή χώρα των περίπου 11 εκατομμυρίων ανθρώπων και το κράτος φαίνεται να νιώθει μόνιμα υπέρ-μικρό, αμηχανία και άβολα.

Καθως τα ελληνικά συμφέροντα επεκτείνονται, η έλλειψη ειδικευμένων αξιωματικών αυξάνεται, πράγμα που προκαλεί μεγάλη ανησυχία μεταξύ της ναυτιλιακής κοινότητας, αλλά όχι με την κυβέρνηση. Ότι μικροπολιτικές σκοπιμότητες δεν αποτελούν μια στρατηγική ναυτιλίας, είναι αυτονόητο …
Μένει να δούμε ενα αποτελεσματικό εθνικό σύστημα ΜΕΤ,.

Στις εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις μας:

  • Οι διαδικασίες ΜΕΤ είναι σύμφωνες με τις διεθνείς συμφωνίες και συμβάσεις, και με τις εθνικές απαιτήσεις.
  • Είναι σύμφωνες με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των εταιρειών ή μεμονωμένων ναυτικών αξιωματικών, ή μέλη του πληρώματος, σταθερά σύμφωνα με την αρχή της προσφέρουσας υπηρεσίας υψηλής ποιότητας.
  • Το διδακτικό μας προσωπικό είναι προσεκτικά επιλεγμένο και συνεχώς ελεγχόμενο – βάσει των θεωρητικών γνώσεων και της ναυτικής επαγγελματικής επάρκειας το οποίο θεωρούμε αδιαμφισβήτητο.
  • Ο Διευθυντής Σπουδών του P.M.T.C., Αρχιπλοίαρχος Χαράλαμπος Ρούκης ε.α (Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός, BSc, MSc,) έχει την υποχρέωση να ενημερώνει το διδακτικό προσωπικό για τυχόν εξελίξεις στον τομέα ΜΕΤ και να υιοθετήσει κρίσιμες διεθνους ή περιφερειακές τάσεις, εξέλιξεις ή / και αλλαγές.
  • Υλοποιώντας στα άκρα την ποιότητα μας, συνεχής επιμέλεια και σταθερό ενδιαφέρον και η πρόθεση μας είναι πέρα από την διαμονή σε κενές διακηρύξεις.